7264c52aac744557b513f1908d725713

Mă recomand. Sunt senatorul Lege Strâmbă, am cinci case în București, trei imobile pe coasta mării moștenire de la mama, textilistă la APACA, am patru căsoaie la munte lăsate cu gură de moarte de mătușica din partea tatei, sărăcuța, c-a strâns ban pe ban ca femeie de serviciu la școala 310. Am un buncăr în Sectorul Agricol Ilfov pe care îl țin pentru a-mi depozita colecția de tablouri cadou de la bunicul, ăl de a lucrat la CAP în perioada comunismului, și posed trei apartamente confort unu cu plus în centrul orașului, amărâte vai de ele, 200 metri pătrați fiecare.

Am mii de hectare de teren arabil pentru a-mi cultiva interesul pentru cânepă și alte plante medicinal halucinogene. Dețin, fără să știu câte, bijuteriile soției pentru care am muncit din greu cerșind în dreapta și-n stânga sponsorizări de la diverși binevoitori. Toate ale mele, dar în acte pe numele soacră-mi. Nu se vede, dar vă fac cu ochiul, v-ați prins!?

Nu am unde să locuiesc pe perioada mandatului, asa că, am dreptul la cazare gratuită într-un hotel de lux cu jacuzzi și amantă încorporată. O să-l plătiți voi, amărăștenilor! Pentru că obrazul meu este gros ca șoriciul porcului ăl bătrân pe care evitați să-l cumpărați iarna de sărbători. Mă gândesc doar la burdihanul meu nesătul, doar mă doare de voi fix la douăzeci milimetri de ustensila mea. Într-adevăr, nu o văd decât în oglindă, sărăcuța! Sufăr direct acolo de voi, amărâților, voi ce-mi doriți răul și nu mă lăsați să-mi trăiesc zilele fericite asigurându-mi bătrânețile mele ce vor veni inevitabil și fără părere de rău.

Mă fălesc cu gușa mea cinci straturi de grăsime, asta în care am băgat și iar băgat ca un pelican toate bunătățile pământului bogat. Mă mândresc cu privirea mea de mafiot sadea pe care mi-am exersat-o de-a lungul timpului pe sacul în care au curs lovelele nesimțitele grămadă, moca și pe degeaba. Dar ce zic eu aici? Aaaa, păi m-a luat gura pe dinainte!?

Eu n-am furat nimic niciodată, să moară degetele mele încrucișate de la spate. Sunt curat ca lacrima sau sunt anchetat la comandă politică, ca să nu mai vă declar aici de boala mea nesuferită, asta care mă va duce direct ireversibil pe patul meu de moarte de la Saint Tropez.

Ce-or avea cu mine și de ce vor să mă aresteze? Știu, totul este o mașinațiune politică pusă la cale de Superman și Batman, cu ordin direct de la Cat Women. Numai să mă denigreze în fața oamenilor, pe mine, omul corect în toate care nu minte și nu înșală niciodată. Stați, ah, am un atac de panică la ciocănitul sensibil în ușă al celor de la DNA, ah, mi-au intrat chiloții în cur de frică, săăăracul de mineeee! Văicăriți-măăă, salvați-măăă, văăă roooog! O ordonanță la sertar?