În jur de 48% prezența la vot în țară. Ceilalți 52% au lipsit nemotivat. Revoltător cum au dat flit țării lor, România.

Aș înjura porcos, cu debit verbal mare, pe toți cei care au stat acasă, sănătoși fiind sau fără treburi urgente, în vârful patului contemplând televizorul sau umblând prin oraș la șopingăreală.
Dă-vă-n votul meu!, le-aș zice cu năduf.

Să-mi sugeți urna mobilă!
Să-mi luati în gură ștampila!
Să vă dau clanța de votare!
Să v-o tragă olguța de la pesede cu biciul la buci!
Să-i sugeți șosetele lui diaconu!
Să dormiți la pielea goală cu tudorel bubonel!

Chiar mă întrebam retoric. Care este portretul robot al acestor indivizi pe care îi doare în cur de România? Țara lor, frate! Adică, acea schiță scurtă din creion care poate să-mi arate trăsăturile caracterului fiecăruia dintre ei.

Posibil ca o parte din ăștia lipsă la vot să aibă ce le trebuie, indiferent de cei care îi guvernează? Da.

Posibil ca ăștia lipsă la vot să fie sictiriți de viață, abia pe ei suportându-se? Da.

Posibil să gândească că toți politicienii sunt la fel, greșită abordare, sau că toți fură fără deosebire de culoarea politică? Da.

Posibil ca ăștia lipsă la vot să aibă lehamitea și plictiseala ca defecte din naștere? Da.

Aș putea continua cu enumerarea atâtor și atâtor motive, dar m-aș enerva degeaba, mai ales că, astăzi, sunt programat să degust vinul unui prieten bun. Să mă duc încruntat acolo!? Nu merită.

A, era să uit! Data viitoare, ieșiți în plm la vot!