646x404

Păi nu știu ce să zic!  Eram cu un amic într-un bar relaxându-ne cu o o bere rece după o săptămână de muncă grea, când, ni s-a ivit ochilor știrea de importanță națională postată de un ziar de can și iar can. Ce trebuie să spună femeia în timpului sexului ca să-l înnebunească pe bărbat?, cam așa suna titlul din ziar. Noi, pudici de felul nostru, fiindu-ne rușine să vorbim de așa ceva, am fi vrut să ducem discuția către un subiect mai elevat, mai pe stilul nostru de contemporani cu Poptămaș. Cine a mai auzit de bărbați vorbind porcos de femei? Acum pe seriozitate zisă.

Din păcate, la masă ni s-a alăturat un alt amic care băuse înainte pe undeva prin alt anturaj, și care avea chef de miștocăreală având ca subiect femeia. Noi, ăștialalți doi, nu și nu, cu nu se poate să bârfim ce avem noi mai scump pe lume, că nu ne permite intelectul și alte câteva motive pe care le-am uitat acum de importante ce erau.

La insistențele prietenului gradele plus făcându-l dezinvolt, el fiind de altfel un mielușel pe acasă, am luat eu primul cuvânt. Am declarat sus și tare, noroc că muzica din bar acoperea declarația mea în trei puncte spusă, că mie mi-ar plăcea să mi se spună în timpul sexului moartea căprioarei de la fătare până atunci când a ajuns ea să fie vânată de vânătorul ăla iscusit cu mustață stufoasă, rețeta de tiramisu, și nu în ultimul rând, una metoda detaliată și reală de a multiplica bani de bani.

Nu-i rău, mi-au zis prietenii în timp ce contemplau fundul unei gagici ce trecea mândră de ea pe lângă masa noastră. Spune și tu, i-a zis celuilalt prieten ce se prefăcea că este preocupat cu admiratul pereților plin de fotografii din perioada interbelică a României. Nu scaaapi, nu scaaapi!, i-a zis amicul euforic. Așa că, acesta a mărturisit că lui, în timpul sexului îi place să i se povestească, cu introducere până la fluierul de final, meciul de fotbal Romania-Argentina de la Campionatul Mondial de fotbal din Statele Unite, inclus aici ca bonus detaliarea slow motion a golului marcat de Hagi. Atât?, l-am întrebat noi. Pai atât, ne-a răspuns el , 90 de minute nu-i îndeajuns? Avea dreptate, omul.

Vă dați seama cât eram de curioși eram să aflăm dorințele amicului care venise cu chef de viață? Tocmai încheiase de vorbit cu soția lui într-o poziție aproximativă de drepți. Doar el ne provocase la prostii. Când l-am auzit că începe în a spune că lui îi place să aibă mai întâi un preludiu cu un trandafir oferit femeii, cu un sărut dulce prelung în drumul către dormitor, i-am dat imediat delete cu gălăgia aferentă unor nemulțumiți. Bă, păi ce faci? Râzi de noi? N-a mai apucat să ne răspundă, deoarece îl sunase iar soția „invitându-l” urgent acasă printr-un țipăt pe care l-am auzit și noi venind din telefon. Pa, băieți, ne-a zis din mers, ne auzim. Deci, până la urmă, ce trebuie să-i spună femeia lui ca să-l înnebunească în timpul sexului?